2000 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0,-
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-
Fri frakt over 2000kr | Enkel retur | Lett betaling med Klarna og Vipps

Forsendelse og retur

Garanti
Vi gir garanti etter Norsk kjøpslov.

Priser og levering
Våre priser oppgis med MVA, vist man går i handlekurven vil det være spesifisert hva som er moms.
Alt på vår nettbutikk skal til en hver tid være på lager, men av og til kan det være skaffevare om leverandøren er tom på lager. Da kan det ta ca 1 ukes tid før varen kommer, men det kan også ta lengre tid. Om bestillingen din haster, send oss gjerne en mail og hør om det er lagervare.
Bestillinger vil bli sendt så fort som mulig, som reglen dagen etter din bestilling.

Transportselskap:

Vi sender varene med Postnord. 

Ved skade:

Vi tilstreber alltid å pakke varene godt så de ikke blir skadet under transport

Merker du at varen er skadet, ta kontakt med oss så fort som mulig.

Om pakken er skadet, ikke ta den ut fra postkontoret da den blir returnert til oss, og Postnord ser at det ikke er du som har skadet pakken siden den ikke er blitt tatt ut. Her kan du lese mer om hva som skjer ved en skadet vare.

Betaling

Vi tar betaling med Klarna, vipps eller med kort. 

 

Angrerett

Du har angrerett når:

  • kjøpet har blitt gjort over internett eller via telefon (og næringsdrivende har lagt opp til at salget skal skje på den måten).
  • kjøpet foregikk hjemme, på gaten eller stand – og du handlet for over 300 kroner.

Angreretten gjelder i EØS-landene. Her kan du lese mer om angreretten

Hva er gyldig grunn?

Du behøver ikke å oppgi noen som helst grunn for å bruke angreretten, men du må holde fristen på 2 uker.

Kan jeg teste det jeg har kjøpt?

Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet.

Retur

Varer kan returneres innen 14 dager, og refunderes i sin helhet dersom varen og emballasje ikke er skadet.

Varen skal returneres med den vedlagt returseddel.

Vi tar ikke retur av oppkuttet kabel.

Retur av varer som er defekt dekker vi. Om varen ikke er defekt etter sjekk hos leverandør, blir varen sendt tilbake til deg med faktura på varens verdi.

Ved retur tilkommer det en kost på 100kr som blir trukket fra din refusjon

Ved uavhentet pakke, blir det et gebyr på 100 kr, pluss reelle fraktkostander som er frakten vi betaler til postnord for at de skal levere tilbake pakken til oss.

Frakt

Vi har en fast fraktsats på 99 kr.

Fri frakt for ordre over kr 2000.

Vi sender dessverre ikke varer til Longyearbyen/Svalbard eller til utlandet.

Om varen ikke er blitt hentet innen fristen, og blitt returnert til oss, sender vi deg en faktura på 100 kr som er et gebyr på uavhentet pakke i tillegg til reel fraktkostander for returen tilbake til oss.

Avbestille av ordre før den er sendt fra oss

Ved avbestilling av en ordre som ikke er sendt fra oss enda, gjøres dette over mail. Viktig at du sier hva ordre nummer dette gjelder da vi ikke finner ordene med navnet ditt. Ordrenummer finner du på mailen du fikk da du bestilte hos oss. Om du ikke har ordrenummer med i mailen, kan denne mailen havne i spamfilteret vårt, og ikke bli lest av oss før vi har sendt varen. Da må eventuelt kunden sende tilbake varen på egen risiko og regning.

Har du fått feil vare av oss?

Undersøk alltid om det er riktig produkt du har fått av oss. Ved feil vare, send oss en mail med bilde av elnummer og produktet du har fått av oss. Da sender du denne varen i retur til oss med vedlagt returlapp. Om du har åpnet pakken og montert produktet, kan vi dessverre ikke ta imot dette produktet igjen da det er i teorien "brukt". Som ved angrerett har du bare angrerett når man tar produktet ut av pakken og ser på den.

 

Velkommen til en hyggelig handel!

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven